출장 예약 담당자만 자신이 담당한 예약을 변경할 수 있나요?
Yes. Trip planners can change or cancel a reservation for any booking they made. Only the trip planner can request a change to one of their reservations (not the guests).
To make a change or cancel a reservation, go to the message thread with the host, and at the top of the message thread choose Change reservation or Cancel reservation.
For changes
Click or tap the Next button under Change reservation to start the process and indicate what needs to be changed. You can request to extend or shorten the trip, or add additional guests before check-in.
Once submitted, the host will need to accept the change request. If the host accepts the request, the reservation will be updated and the original payment method will be charged or refunded if necessary. If the request is declined, or you don’t receive a response, the reservation will stay the same.
For cancellations
Click or tap the Next button under Cancel reservation to start the cancellation process. We'll show the refund breakdown before you finalize the cancellation. Your refund will be determined by the host’s cancellation policy and will be refunded to the original payment method.
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- 출장 관리자
회사 내 다른 직원의 출장을 대리 예약하는 방법
에어비앤비 비즈니스 프로그램에 등록한 회사의 담당 직원은 다른 직원을 대신해 출장을 예약할 수 있습니다. - 게스트
셀프 체크인
게스트는 정해진 체크인 시간 이후 언제든지 열쇠 보관함, 스마트록, 키패드를 이용하거나 열쇠를 받아 자유롭게 숙소에 출입할 수 있습니다. - 호스트
예약한 게스트가 숙소에 도착하지 않은 경우
게스트가 예약을 취소하거나 숙소에 아예 오지 않는 경우에는 호스트의 환불 정책이 적용되며, 해당 정책에 따라 대금이 호스트에게 지급됩니다.