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이용 방법
호스트

연동된 스마트 도어록 알림 켜기·끄기

You can choose to receive text (SMS), email, and/or push notifications that give you important info about your smart lock and when your guests use it to access your place.

스마트 도어록 알림을 켜거나 끄는 방법

주의: 알림 설정은 스마트 도어록과 관련된 알림뿐만 아니라 숙소 활동과 관련된 모든 알림에도 적용됩니다.

스마트 도어록을 사용할 게스트와 도어록 상태 변경에 대한 알림을 관리하려면 다음 단계를 따르세요.

  1. 알림으로 가세요.
  2. 계정을 클릭하세요.
  3. 계정 활동 및 정책으로 가세요.
  4. 숙소 활동 옆에 있는 수정을 클릭하세요.
  5. 알림을 켜거나 끄려면 클릭하세요(체크 표시가 있으면 알림이 켜졌다는 뜻입니다).

What smart lock notifications you’ll receive

If you choose to receive notifications, we’ll let you know:

  • When your guests check in for the first time. You’ll receive a notification letting you know that your guest accessed your place for the first time using your smart lock. (You won’t be notified when it’s used after the first time.)
  • If the status of your smart lock changes. We’ll quickly let you know if your smart lock goes offline, was disconnected, or has a low battery. Find out more about smart lock statuses.
  • If your guest’s code changes. We’ll let you know if a new code is shared with your guest. This includes if a backup code is shared with your guest to ensure that they can access your place for the entire duration of their stay.
  • When codes are shared with guests for confirmed bookings. If you have any confirmed bookings when you connect your smart lock to Airbnb, codes will be shared with your guests right away, and we’ll let you know that they were shared. Find out more about what happens to confirmed bookings when you connect your smart lock to Airbnb.

Connecting your smart lock to Airbnb is only available to certain Hosts with listings in the US or Canada. Find out more about which Hosts are eligible to connect a smart lock to Airbnb.

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