에어비앤비 비즈니스 프로그램 계정을 출장 관리 회사나 파트너사와 통합하기
Only admins for your company’s Airbnb for Work account can share data with your company’s partners. For data sharing to be available, your company must also employ more than 250 people.
Airbnb supports certain duty of care and travel management partner companies, so please review the list of available partners below or get in touch to ask to add a new partner.
Activating data sharing
To connect with partners that you use and we support, like BCD Travel, WorldAware, and American Express Global Business Travel (Amex GBT):
- Go to your admin dashboard
- Select the Settings tab
- Choose Travel Partners
- For each partner service you’d like to connect with, select Send request
- On the confirmation panel, choose Confirm request
Both Airbnb and any travel partner you’d like to connect with will need to confirm your request before we can share any info. If it's a new partner, it can take time to process the request. Once both parties accept your request, we’ll send you a confirmation email. We’ll also email you if the data-sharing request is declined. Your company is the data controller for its employee trip information, and is responsible for your partner’s handling of the data.
Switching off data sharing
You can switch it off any time by clicking Revoke access next to the travel partner. We’ll shut off their access immediately.
Our data partners
As of January 1, 2019, Airbnb integrates with the following data partners:
- American Express Global Business Travel (Amex GBT)
- Anvil
- BCD Travel
- International SOS
- NexTravel
- UnitedHealthcare Global
- WorldAware
Find out how Airbnb shares company data.
관련 도움말
- 출장 관리자
에어비앤비 비즈니스 프로그램 알림판 개요
에어비앤비 비즈니스 프로그램 알림판은 여행, 보고, 청구서, 직원의 총 4개 탭으로 구성되어 있습니다. - 출장 관리자
에어비앤비 비즈니스 프로그램을 통한 예약을 호스트가 취소하는 경우
호스트가 예약을 취소하면 출장자에게 이메일이 전송됩니다. 출장자가 직접 다시 예약하거나, 출장 관리자가 대신 예약할 수 있습니다. 에어비앤비 비즈니스 프로그램 시작하기
에어비앤비 비즈니스 프로그램을 이용할 수 있는 대상과 이용 방법, 이 프로그램을 활용해 임직원의 출장을 돕는 팁을 확인해보세요.